3 Eylül 2009 Perşembe

Gülağa Memmedov - Oxu Tar

256 kbps/126 MB [100+26]

01 Bextever Oldum
02 Onu Bağışlamaq Olarmı filminden
03 Oxu Tar
04 Şirin Dil
05 Yalan Ha Deyil
06 Qubalı Qız
07 Sevmişem
08 Tebrik Mahnısı
09 Dine Bilmedim
10 Süfre Mahnısı
11 İlk Xatireler
12 Söz Olmasaydı
13 Bilsen Nece Sevindim
14 Ceyranım Gel
15 Gözleyen Var
16 Üreyimdesen
17 Getme Dayan
18 Xetrine Deymerem
19 İki Könül Bir Ola
20 Ağ Çiçek
Bu albümün bağlantısı Az-maz sitesinden alınmıştır.
Links has been taken from Az-maz website.

4 yorum:

AZERİ MÜZİK dedi ki...

Kayıt kalitesi çok güzel olmasa da kesinlikle dinlenmesi gereken bir ses. Reşit Behbudov'un sesinden aldığınız tadı bulacağınızı umuyorum

øשlqæda dedi ki...

hello. i just found ythis great site today. i am sorry i do not speak Azeri but i just added you to my new blog & was hoping for a re-up of this collection if you saved it. thanks in advance. great place you have here! be seeing you

Adsız dedi ki...

pelin_bahar01@hotmail.com ekle beni unutma site sayibi işim var senle

Gazi Tbp.Yb.Dr.Ayhan ÇEKİÇ dedi ki...

Bloğunuzu çok beğendim çok güzel parçalar paylaşmışsınız bizlerle,özenle takip ediyorum